Rabu, 17 Oktober 2018

Pesen Karcis Lali Nomer Antrian

 


Jaman saiki menawa arep lelungan numpak sepur (Kereta Api)sarwa gampang lan praktis beda jaman biyen.Calon penumpang ora perlu antri uyel-uyelan nang Stasiun. Bisa tuku secara online lewat HP,Gerai Alfa,Indomaret,Tiket Box.Nanging senajan di gawe gampang isih akeh masyarakat pesan tiket cara manual.

Kaya penulis dewe sing gaptek angger  numpak kereta api (sepur),mesti ajeg mara stasiun pesan langsung.Beda tuku online,syarate kudu ana foto copy KTP,ngisi formulir pesanan,antri nunggu panggilan.Sing mesti kudu sabar,apa maneh oleh antrian angka gede....paling ora 2-3 jam nunggune

Nomer antrian di jupuk soko mesin box.Ana rong pilihan antrian Costumer Service karo antrian pesenan tiket.Mengko ana panggilan soko operator  kudu nuju meja nomer pira.Menawa pengin oleh nomer cilik luduteka  luwih gasik.Nomer antrian bisa di jupuk mesin box,ning bukake loket tetep jam 9 esuk. 

Senajan kudu sabar ya dilakoni.Apa maneh calon penumpang sing umure 60 tahun  menduwur oleh potongan 20 %.Beda menawa lewat online apa tiket box potongan ora berlaku.Mulane senajan serba online isih calon penumpang pesan karcis langsung cara manual.

Pesen karcis manual stasiun Senen.

Durung suwe nalika penulis golek karcis menyang jogja ana kedadeyan lucu.Orang adoh saka panggonan ana ibu-ibu dewe,menawa dideleng umur Lansia ( 60 + ).Mau ora nggatekake awit rame, bareng rada sepi nembe ngeh ana ibu-ibu sajake arep pesen karcis.

Nih anehe calon penumpang liyane umume nyekel nomer antrian,formulir,fotocopy ktp kok sajake tangan kosong wae.Apa di simpen nang tase...mula penulis iseng-iseng takon.

  "Mau kemana bu....?" "Semarang...!", jawabe ibu.

  "Ibu nomer antrian berapa....?".Ibu mau sajak bingung.Jebul deweke durung oleh nomer antrian,durung ngisi formulir pesenan,fotocopy ktp.Bareng ngerti syarate ibu mau nembe dong.Terus njupuk nomer,ngisi formulir untung duwe fotycopy ktp.

Penulis batin nunggu pirang jam maneh ibu mau oleh girilan.Wis  2 jam luwih penulis dewe durung oleh panggilan. Nyatane jaman serba online akeh masyarakat isih gaptek utamane golongan tua.Senajan ana petugas  isih minim mulane menawa pas liburan kudune di tambah.Aja kaya ibu mau melu antri...ora njupuk nomer antrian....kapan olehe....?!